Opeens geheim agent

Irene 08 juli 2019
Het zou toch wat zijn als je op een dag opeens geheim agent bent door te wisselen van rol met iemand die heel erg op jou lijkt. Het overkomt Jesse Twigt die ineens de rol van James Rond krijgt. Een droombaan voor veel kinderen.

Het verhaal leek potentie te hebben, maar eigenlijk heb ik leukere jeugdboeken gelezen. Jesse vond ik overdreven en ook zijn grapjes vond ik niet grappig, maar best wel irritant. De schrijfstijl is daarbij ook niet heel prettig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Jesse ook wel een beetje kinderachtig vond, gezien hij op de middelbare school zit.
Ik zie dat de meningen van kinderen en volwassenen over dit boek verschillend zijn, maar hoop dat kinderen toch enigszins plezier hebben bij het lezen van dit verhaal!

2,5/3 sterren

Meer recensies van Irene