De grote Freak Show

Recensie boek 1: De Grote Freak Show:

Ok dit boek is niet zo goed als dat ik gedacht had, het verhaal was erg langzaam iets wat ik niet verwacht had. Dit is misschien niet zo raar, omdat het een serie van 12 boeken is maar toch, ik had het niet aan zien komen. Of misschien was het toch omdat ik is de film heb gezien en daarna het boek heb gelezen. Ik weet het, ik had eerst het boek moeten lezen en dan de film moeten kijken, maar ik moet bekennen dat ik zonder de film niet van het boek's bestaan had geweten.

Dit boek verteld het verhaal van hoe Darren een vampierassistent werd, niets meer en niets minder. Ik heb voordat ik aan deze recensie begon nog eens de film erbij gepakt om te kijken wat ik mis in het boek. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er veel meer gebeurt in de film dan dat er in het boek gebeurt. Er is veel actie in de film, en de film heeft echt de leeservaring verpest voor mij.

De hele recensie kun je hier lezen: http://www.ijskoudepassie.com/2014/04/recensie-cirque-du-freak-cirque-du.html

Meer recensies van Irene ~ Witchy Reads