Genoten van mijn eerste kennismaking met Gillian King

Iris Mooren-Karskens 09 november 2015
Mijn eerste kennismaking met Gillian King.
We leren 3 personages kennen: Nikki, Roos en Thijs.
Nikki wordt na jaren verlaten door Koen en valt in een zwart gat. Roos bedroog Thijs met een collega van haar. Ze probeert dit goed te maken en hun relatie te redden. Maar dan leert Thijs Nikki kennen in de trein en bezorgt haar een baan. En hoe de verhoudingen op scherp komen te staan....

De cover ziet er gekleurd en vrolijk uit. Moet alleen heel erg nadenken over de betekenis hiervan. De flaptekst nodigde mij uit tot inschrijven voor deze leesclub.

Het boek leest enorm lekker weg. Elk hoofdstuk is gewijd aan een van de personen. Je leert hun goed kennen door de gedachten die ze met de lezer delen. Het kan niet anders dan dat je een kant gaat kiezen. Ik denk dat er veel mensen zich kunnen identificeren in het onderwerp overspel.Elk hoofdstuk begint met een citaat uit dat hoofdstuk. Schrijfstijl en taalgebruik fijn.
Ik heb genoten. Voor mij 4 sterren.

Ik vond het leuk dat Gillian actief meedeed met de leesclub en ga zeker haar andere boeken ook lezen.

Meer recensies van Iris Mooren-Karskens