Elk hoofdstuk aangrijpend en spannend...

Iris 04 februari 2019
Benthe is werkzaam als journalist en wordt op een zaak gezet waar het gaat om een pedofiel. Later blijkt dat het dochtertje van Benthe een van de slachtoffers is van deze pedo. Benthe wordt van de zaak af gehaald en even later wordt zij verdacht van de moord op deze man. Ondanks dat stopt Benthe niet met haar onderzoek. Uiteindelijk zit de zaak heel anders in elkaar dan gedacht.

Wat een spannend boek. Elk hoofdstuk zit keer op keer vol spanning. Het boek is moeilijk weg te leggen en daardoor had ik het dan ook binnen een paar dagen uit gelezen. Steeds was ik benieuwd wat er zou gebeuren.

In mijn bloed is het eerste boek wat ik heb gelezen van Milou van der Will. Het heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt en ja, het smaakt naar meer!

Meer recensies van Iris