Verrassend leuk tussendoortje!

Jacquelien Smit 15 juli 2019
Veronique vertrekt naar Brussel omdat ze daar hoopt haar vader te vinden. Haar buurjongen Ruud kijkt hier van op omdat ze dat nooit zo geuit heeft dat ze dit van plan was. Ze vertrekt en gaat bij 't bedrijf Galant NV werken waar ze denkt dat haar vader werkt of heeft gewerkt. Ze ontmoet Armand die ook voor dat bedrijf werkt en kan hem niet weerstaan, ze spreekt met hem af en gaat met hem naar een feestje van de zaak en daar denkt ze haar vader te herkennen, uiteindelijk heeft ze veel te hoge verwachtingen zowel van Armand als van haar vader. Ze komt erachter dat ze Ruud haar buurjongen toch wel erg mist.

Het verhaal leest lekker vlot weg en ik wilde steeds verder lezen om te weten te komen hoe 't eindigde. Zeker de moeite waard om het te lezen.

Meer recensies van Jacquelien Smit