Het wordt beschreven als de nederlands Dexter maar dat is een misvatting, de tv serie is heel goed en komt heel goed naar voren dat dexter een psychopaat is met af en toe genegenheid naar zus, vrouw en zoon.

Bloedlijn is anders, Jessy heeft haar zoon verloren aan een moordenaar (die eigenlijk jacht maakte op meisje), ze gaat aan het werk, ze gaat nog steeds gebukt onder het verlies van haar zoon, ze is niet altijd even sympathiek en soms moest ik verbijten hoe ze omgaat met mensen.

Haar eerste zaak is een meteen een erge, jong meisje, vermoedelijk zelfmoord maar Jessy wil dat niet geloven en bijt zich vast.

Ondertussen krijgt ze bedreigingen van brenzinger, ze besteed er weinig aandacht aan gaat liever coke snuiven etc.

Ze krijgt gelukkig hulp van een ex (Alec), hij helpt haar, zo goed en kwaad als het kan want ze is een loner.

Als ze uiteindelijk denkt de zaak van het meisje opgelost te hebben, komt ze per toeval brenzinger tegen die haar ex heeft marc (het was hun zoon)

Wat er dan gebeurt is gruwelijk, en helemaal wat Jessy uiteindelijk doet met de dode brenzinger.

Maar dan wordt het wel duidelijk waarom een moordenaar van meisje ineens ontsnapt en ander jessy en haar famillie aangaat.

Ik heb genoten maar er zijn hier en daar dingen die heel wat beter uitgewerkt hadden kunnen worden, hoewel ik zeer benieuwd ben naar de vervolg delen, geef ik toch 3 sterren.

1. Spanning: 3 punten
2. Plot (volledige verhaallijn): 3 punten