Indrukwekkend

Jacqueline59 30 november 2016
Pieter Elting zijn weekje vakantie is net begonnen als hij wordt ontvoerd door 2 personen met een bivakmuts op.Hij heeft geen idee waarom hij ontvoerd is en de ontvoerders, een man en een vrouw, geven hem geen enkele verklaring, ze vinden dat hij door goed na te denken hij er vanzelf wel achter komt. Door hem meerdere malen te vernederen en door hem het logboek van de vrouw die dit geschreven heeft te laten lezen komt hij achter de waarheid maar om dan ook maar meteen schuld te bekennen....

Ik mocht dit boek, Dagen van schaamte van Lieneke Dijkzeul lezen voor de #hebbanbuzz. Het is vlot geschreven, en gaat over een maatschappelijk probleem van deze tijd wat toch veel indruk op me heeft gemaakt. Het is zeker niet spannend, zou het dus geen thriller willen noemen, maar je wil toch graag weten hoe het verhaal afloopt. Ik geef het boek 4 sterren omdat het verhaal toch best wel indrukwekkend was.

Meer recensies van Jacqueline59