De Klauw gaat over Marit en haar wat "aparte" broertje Auric die leven in het stadje Oftenooi op het eiland Semaris.Als op een dag een delegatie uit Aimerey de stad aandoet om de rotsblokken te verwijderen zodat de toegang tot de stad voor de handel weer open is,verandert dit hun hele leven en moeten ze samen met Eamon,die een oogje op Marit heeft,vluchten om de Magyckers en hun magische spreuken voor te blijven.Het wordt een heuse klopjacht en de gebeurtenissen volgen hierdoor elkaar vliegensvlug op.

Mocht de Klauw van Adrian Stone lezen als #buzzboek en als thriller lover was ik wat sceptisch tegenover een fantasy boek.Vind ik dat wel leuk was mijn eerste gedachte,is het niet te,kan het verhaal me wel boeien? Nou het boek heeft me verrast,vanaf het begin zat ik in het verhaal,totaal geen moeite met de wat aparte namen,dingen en plaatsen die er in voorkomen.Heb er dan ook ontzettend van genoten en is voor degenen die eens iets anders willen lezen dan ze gewend zijn,zeer zeker een aanrader! De Klauw is het eerste deel van de Magycker trilogie en ik kijk al uit naar deel 2 al zal ik daar wel nog even geduld voor moeten hebben.

Reacties op: Een mooi verhaal

Bestel het boek bij Libris vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Libris voor 9,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Blz. voor 9,99

Bestel dit ebook voor  €9,99 bij

Of vind de goedkoopste ebookaanbieder

Bestel dit luisterboek voor  €12,99 bij