Must read voor fans van De kroon van de Tearling

Jaike 03 september 2016
Als je De kroon van de Tearling uit hebt moet je meteen door naar De invasie van de Tearling. Het vervolg is tien keer beter dan het eerste boek. Je hebt het gewoon nodig in je leven. Zonder De invasie van de Tearling is je leven niet compleet. Met het einde overigens ook niet. Dit is een van de beste boeken die ik dit jaar gelezen heb. Dus heb je De invasie van de Tearling nog niet gelezen? Doe dat dan meteen.

Kelsea is terug. Onze super heldhaftige hoofdpersonage is terug en ze is sterker dan ooit. De rode koningin staat op het punt om De Tearling binnen te vallen. De invasie is onvermijdelijk maar wat gaat Kelsea aan de rode koningin doen? Ze zoekt antwoorden bij een mysterieuze man. Hij wil haar helpen in ruil voor zijn vrijheid. Een moeilijke keuze die Kelsea moet maken. Het hele verhaal is zo veel boeiender geworden in De invasie van de Tearling. Kelsea is sterker geworden terwijl ze de zwakte van de rode koningin zoekt. De spanning is om te snijden en je vliegt zo door het verhaal heen.

Voor de volledige recensie kijk op http://www.jaikevsdeboeken.nl/2016/08/de-invasie-van-de-tearling/

Meer recensies van Jaike