Samenvatting

Tussen de Republiek en de Patriotten is nu een wapenstilstand. Day is bij de leider van de Patriotten terwijl June in Antarctica zit om bondgenoten te krijgen. Aangezien de Patriotten gesteund worden door Afrika. Maar wanneer de wapenstilstand verbroken wordt is er een strijd gaande om de Republiek.

Mijn mening

Laatste boek in de Legend trilogie. Er is helaas een einde gekomen aan het verhaal van Day en June. Dit boek staat voor zo'n geweldig einde. Ik heb met tranen in mijn ogen de laatste bladzijdes omgeslagen.

Het begint allemaal met de wapenstilstand. Niet kort daarna wordt de Patriotten gesteund door Afrika. De Republiek moet ook bondgenoten krijgen dus ze gaan naar Antarctica. Terwijl Day bij de Patriotten zit, doodziek en al, is June in Antarctica. Dit was, op de epiloog na, mijn favoriete deel van het boek.

Ik vind dit het leukste deel uit de serie dat ik gelezen heb. Legend was matig, Wonderkind werd beter en toen had je Finale. Mijn favoriete boek. Er gebeurt zo veel. Zowel tussen de Republiek en de Patriotten als tussen Day en June.

De laatste bladzijdes van het boek zijn hartverscheurend. Lu heeft een geweldige epiloog gemaakt die wat vragen over de toekomst van June beantwoord heeft.

Ik geef Finale 5/5

Voor meer recensies kijk www.despicablebooks.blogspot.nl

Reacties op: 'Het leukste deel uit de serie'

Bestel het boek bij Libris vanaf 17,99 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 17,99 Bestel het ebook bij Blz. voor 7,99