Geweldig boek!

Jamie 09 april 2019
Ijskoud verlangen van S.R. Grey is het eerste deel in de Boys of Winter serie. Dit boek is vertaald door Jacodine van de Velde.

Ijskoud verlangen gaat over Aubrey die na een avondje flink drinken in een vreemd bed wakker word naast een heel knap exemplaar van een man die ze niet kent. Na een aparte kennismaking blijkt hij een paar uur later haar nieuwe cliƫnt, aanvoerder van de Las Vegas Wolves Ijshockey team, Brent Oliver. Aubrey is 'lifestylecoach van de sterren' en heeft daarom wel vaker te maken met beroemde mensen, maar Brent Oliver is een apart exemplaar. Hij maakt haar knettergek. Van verlangen. Maar dat gaat ze hem dus echt niet zeggen.

Ijshockey ster Brent Oliver heeft het allemaal. Hij is knap, charmant, rijk en aanvoerder van een professioneel ijshockeyteam. Hij heeft het talent en de kracht om de beste speler van het team te zijn, maar de laatste jaren wil dit niet lukken. Hij weet niet waar het van komt en denkt dat een zomer feesten misschien helpt. Als zijn teamleiding besluit dat hij een life coach nodig heeft verwacht hij nooit dat die coach Aubrey is. De vrouw waarmee hij vanmorgen wakker werd en die hij niet uit zijn kop krijgt. Hij wil dat ze meer voor hem is als zijn life coach. Maar dat gaat hij haar mooi niet vertellen.

Dit boek is echt super! De chemie tussen Brent en Aubrey spat van de bladzijden. Ik kan niet wachten op de volgende delen!

Meer recensies van Jamie