Val voor mij

Jamie 20 mei 2016
Een nieuw boek van Jennifer L. Armentrout is altijd weer een feest. . New Adult auteur Jennifer L Armentrout brengt je met ‘Val voor mij’ weer in een van de spannende en romantische werelden van de jongeren onder ons. ‘Val voor mij’ is het vierde deel in de reeks ‘Wacht op mij’. De boeken zijn apart te lezen, maar het is leuker als je ze in volgorde leest omdat er personages uit de andere boeken terugkomen. In elk verhaal. Dit boek is zeker een aanrader. Als je nog geen boek van Jennifer L. Armentrout hebt gelezen raad ik aan om zeker te beginnen.

Val voor mij volgt de levens van Reece en Roxy. Twee personages waarmee we kennis hebben gemaakt in het derde boek. Roxy werkt in Jax' zijn bar (deel 3) en heeft een liefde voor schilderen. Ze zit met zichzelf in de knoop, om wat er met haar beste vriend Charlie is gebeurd. Ze is bang om zichzelf te "laten vallen". Reece komt uit het leger en heeft veel meegemaakt in de "woestijn". En heeft een tijd terug iets ernstigs meegemaakt met zijn baan als politieagent.

De opbouw van het boek is goed. De hoofdpersonen komen elkaar tegen in het eerste hoofdstuk, dus het verhaal begint gelijk. Dit verhaal is net weer even anders als de drie voorgaande, waardoor de boeken interessant blijven.

Val voor mij is een NA boek, zoals je van Jennifer L. Armentrout gewend ben. En is een echte aanrader als je Deel 1, 2 en 3 ook hebt gelezen.

Meer recensies van Jamie