Het is een beetje dubbel bij mij. Ik kan me wel vinden in de recensies die over dit boek geschreven zijn, het is best een goed boek op zich, mooi en belangrijk thema, goed uitgewerkt, spannend, ook mooie verhaallijnen. Maar waarom "pakt deze schrijver me niet?", weet me niet te ontroeren. Ik heb dat op de een of andere manier met al zijn boeken. Het komt op mij vrij afstandelijk over, alsof hij me niet weet te raken. Dat is met dit boek ook. Toch moet ik dan bekennen dat dit voor het grootste gedeelte aan mij ligt, het is dus heel persoonlijk. 3 sterren omdat ik in mijn objectiviteit wel moet vaststellen dat dit boek dat voor mij verdiend, ik vind het wel een van zijn betere maar hij weet me niet te ontroeren. Sorry meneer Ross.

Meer recensies van Jan-Pieter van Waasbergen-1033