Aangrijpend

Jane P. 06 juni 2019
Het boek heb ik niet in één keer uit kunnen lezen. Het is een boek waarbij je vrijwel na elk verhaal even een adempauze nodig hebt. Heel confronterend dat er in Nederland zoveel eenzame mensen rondlopen. Hoe kan dat?

Ik lees graag verhalenbundels omdat iedere schrijver een ander schrijfstijl heeft is het een heel gevarieerd aanbod. Natuurlijk is het zo dat niet elke stijl je aanspreekt, maar ik hou ervan om nieuwe dingen te ontdekken. En dit is een mooi samengesteld exemplaar. Ik begreep dat er meer bundels uit deze serie zijn. Ik ga de rest ook zeker een kans geven. Verder ben ik erg benieuwd geworden naar de boeken van Jennefer Zuniga, Arie van Driel en Marguerite de Ruijter.

Meer recensies van Jane P.