maar dan verandert alles van kleur

Janets 14 maart 2017
Ik had het geluk dit boek te mogen lezen voor een Hebban leesclub. Ik moest enigszins wennen aan de stijl maar dat ging snel. Johanne vertelt het verhaal van haar en Henrico in op cassettebandjes omdat hij in coma ligt. Het is verwerking voor haar zelf én de mogelijkheid bestaat dat Henrico als hij wakker wordt geheugenverlies heeft opgelopen en niet meer weet wat er gebeurd is.
Langzamerhand wordt duidelijk welke tragedie zich heeft afgespeeld en hoe dit zo gekomen is. Ik vond de spanningsopbouw goed gedaan. Sommige personen, vooral Lomme, had ik wel meer over willen weten.....
Het boek is dun, in minder dan 2 uur had ik het uit.
quote: maar dan verandert alles langzaam van kleur. van hemelsblauw naar zilvergrijs, asgrauw, inktzwart, zoiets.

Meer recensies van Janets