Een boek voor jong en oud!

jasko1208 05 december 2018
Ik heb dit boek binnen 1 dag uitgelezen. Becky weet de lezer met haar schrijfstijl meteen in te pakken en vast te houden. De verhaal van Simon is een verhaal waar menig jeugd van tegenwoordig zich mee kan identificeren. Of het nou gaat om angst voor liefde, chantage (blackmailing) of totaal iets anders, jongeren hebben daar hedendaags meer mee te maken. Dit boek is geen depressief boek, maar zorgt wel voor (gezonde) spanning en pusht de lezer om Simon toe te juichen om zijn Blue te vinden en te ontsnappen aan de ''dreigementen'' van Martin. Als alles uiteindelijk opgelost wordt en het boek uitgelezen is blijft de lezer met een fijn en blij gevoel achter. Mijn tip; lees eerst het boek en kijk dan de film! Veel leesplezier!!