Jay Nexis-3718 22 december 2005
Eerlijk is eerlijk het begin wow je wordt erdoor volledig getrokken naar die eeuwen oude twijfel over de goddelijkheid etc,Maar na een paar hoofdstukken voel je helemaal aan wie wat en waar. Ik heb bewust dit boek gelezen zonder de facts/fictions op te zoeken omdat ik mijn eigen mening wilde vormen over wat hier geschreven word.

Helaas heb ik nogal veel gelezen over de onderwerpen en kom tot de conclusie dat er veel instaat wat al eerder door anderen werd geschreven en is verfilmd in menige film.vooral het einde vind ik zo voorspelbaar en verliest het boek na de vergelijkingen over disney etc wel degelijk zijn waarde en word het een gewoon leuk geschreven boek met veel voorspelbare situaties dus een gewoon boek niet een historisch document zoals het sommige zien.