Spannend!

Jenny Lubbers 25 oktober 2017
Het boek De laatste meisjes is een debuut van Riley Sager. De hoofdpersoon, Quincy, is een jonge vrouw, de enige overlevende van een massamoord, Zij probeert het verleden achter zich te laten. Zij herinnert zich niets van alles wat er toen gebeurd is en wil dat ook graag zo houden.Maar dan krijgt ze het bericht dat Lisa Milner , ook de enige overlevende van een seriemoordenaar , dood is gevonden, Een lotgenoot. Vanaf dat moment gebeurt er van alles in haar leven.
Wil je weten wat er verder gebeurt? Dan zou ik het boek kopen! Het is spannend van begin tot het eind.En het is een heel ander einde, dan dat je zou verwachten!.
De schrijfster kan zich evenaren met Karin Slaughter. Ze schrijft op zo'n wijze dat je het boek haast niet weg kunt leggen.