Bovengemiddeld goed!

Jenny 02 december 2016
De dreiging van aanslagen is er ook in Nederland alleen nog nooit is er echt iets gebeurd. Dit boek van Linda Jansma is dan ook erg aktueel, want het zou zo maar kunnen gebeuren. Vluchtelingen die het land in komen en wie weet wat daar tussen zit. Het verhaal over de kinderen is triest maar erg geloofwaardig. want het gebeurd gewoon. De personages in het boek zijn mooi neergezet en je leeft me hen mee, vooral met Jules, de officier van justitie. Leuk om nu eens niet over rechercheurs te lezen die iets oplossen, terwijl je wel leest hoe het onderzoek vordert. En dan de cliffhanger op het einde........ ik ben echt benieuwd naar het vervolg en ik hoop dat die snel komt!

Meer recensies van Jenny