Heerlijk

Jess 08 oktober 2017
Ik ben dol op dieren en met name honden en katten.

Daarom vond ik dit boek hartverwarmend om te lezen. Mensen die ook van dieren houden weten dat huisdieren er altijd voor je zijn, of je nu constant op je piek leeft, of juist door diepe dalen gaat.
Dieren houden onvoorwaardelijk van ons, ongeacht wie we zijn, of hoe we eruit zien. Het enige wat ze hiervoor terug verwachten is jouw liefde.
Daarom is dit boek leuk om te lezen. James Bowen heeft een zeer turbulent drugsleven achter de rug, met voornamelijk dalen. Plotseling krijgt hij de verantwoordelijk over een wildvreemde kater die hij in het trappenhuis vind. Bob veroordeeld James geen moment, en vanaf het begin af aan hebben de twee een connectie. Dankzij Bob ziet James manieren in om zijn leven te beteren, en uiteindelijk volledig af te kicken. Ondanks dat dit boek een beetje oppervlakkig is geschreven, en af en toe in herhaling valt, vond ik het heerlijk om hem te lezen. Zeker een aanrader voor andere dierenliefhebbers.

Als je dieren in je leven hebt, maakt je dat een gelukkiger mens.

Meer recensies van Jess