Heerlijk grappig

Jess 29 november 2015
Grace is na jarenlang de kneus van de familie het zat om met meelijwekkende blikken op het eerstvolgende feest te verschijnen en daarom verzint ze een vriendje. Ze heeft de ware jacob immers nog niet gevonden en vraagt zich zo zoetjesaan af of die wel bestaat. Om nu eindelijk een antwoord op te hebben gaat ze door het leven met haar verzonnen wonderdokter. Tot ze haar nieuwe buurman ontmoet waar ze maar geen normale ontmoeting mee kan krijgen. Wat ik erg leuk vond aan dit boek was dat de hoofdpersoon een keer anders was dan anders. Het zijn altijd wel slungelige aparte types, maar Grace speelt in het weekend Civil wars na en houdt een keertje niet alleen van shoppen en vriendinnen om zich heen. Verfrissend!

Meer recensies van Jess