Lekker boek

Jess 21 januari 2016
Solo van Jill Mansell is een vermakelijk boek, het verhaal is ook ruimer dan alleen wat er op de achterflap staat. Je volgt niet alleen de levens van Tessa en Ross, het gaat ook over Max, de broer van Ross. Holly, de beste vriendin van Tessa, Antonia, Mattie, Adam, Grace en Richard.

De personages en hun verhalen zijn allemaal even boeiend.
Het verhaal leest vlot, maar ik miste hier en daar wel de humor. Het boek is niet bijzonder grappig.

Tess gaat tijdens een saai feestje naar bed met de begeerde vrijgezel Ross, na een paar weken komt zij erachter dat ze zwanger is.
Holly is altijd al gek geweest op Max, maar dat is helemaal niet wederzijds. Mattie houdt een geheim verborgen voor haar dochter Grace.
Antonia is een jaloerse minnares en kan niet verkroppen dat haar minnaar oog krijgt voor iemand anders. Richard is niet gelukkig in zijn huwelijk omdat zijn vrouw vreemdgaat, maar hij doet alsof hij van niets weet om haar niet kwijt te raken. En Adam is verliefd op Holly, maar kan hij haar voor zich winnen?

Dit zijn de ingrediƫnten voor dit luchtige boek.
Sit back, relax en genieten maar!

Meer recensies van Jess