Wat een interessante puzzel !

Jessica 12 juli 2019
Als het aan mij had gelegen dan had ik het boek al veel eerder uitgelezen ! Je raakt er heel makkelijk in en leest vloeiend door. Wat een heerlijk boek !

Naar mijn idee was het alleen niet echt een thriller. Meer een hele spannende roman. Het was op sommige momenten echt wel spannend maar neig toch meer naar roman. Met her en der een kleine dosis humor.

In het begin moest ik erg wennen aan het heen en weer gaan tussen verschillende periodes/tijden. Ook al staat het duidelijk aangegeven. Moest ik er toch veel bij nadenken. Maar dat ligt meer aan mij denk ik. Na een poosje las het heel makkelijk door. En liep het als vanzelf.

Wat mij wel opviel is dat er wel heel veel gebeurde. Soms was het voor mij een beetje te veel. Lag het er te dik bovenop.

En toch weet Johnny dit allemaal zo mooi in te vullen dat alle stukjes uiteindelijk heel mooi in elkaar vallen en dan word alles opeens duidelijk. Telkens wanneer je denkt je vinger erop te kunnen leggen duikt er weer een andere optie op.

Ik durf niet al te veel in detail te treden maar ik weet dat het wel duidelijk word wanneer je het boek leest ! Wat je dus wat mij betreft absoluut moet doen. Het is zeker de moeite waard.

Het is overduidelijk dat het een Vlaamse schrijver betreft en ik vind het geweldig! Verschillende Vlaamse woorden doken op, zo nu en dan was de zinsopbouw anders. Maar ik kon daar wel om lachen. Als Nederlandse is dit echt ontzettend goed te volgen allemaal.

De cover vind ik mooi gekozen. Dit word ook echt duidelijk in het verhaal ! Al met al zeer tevreden over dit boek. Daarom wat mij betreft ook de 4 sterren !

Bedankt Johnny Bollé - auteurspagina en Shirley Pellikaan dat ik dit boek mocht lezen !

Meer recensies van Jessica