Indrukwekkend

13 augustus 2018
Vanaf het moment dat ik dit boek op mijn deurmat vond kon ik hem niet wegleggen.
De schrijver Frank Krake heeft dit verhaal zo mooi, eerlijk en boeiend geschreven dat het boek je van af het eerste moment dat je het in handen hebt grijp en niet weer los laat.

Indrukwekkend hoe Wim Alosery de oorlog heeft overleeft en in staat was dit verhaal te vertellen zodat dit niet verloren ging voor de lezer.
Door de veerkracht en inventiviteit van Wim Alosery heeft hij de gruwelijkheden overleeft, zonder dat hij zijn menselijkheid en levenslust heeft verloren.
Ik heb alle bewondering en respect voor Wim Alosery

Het is een boek dat je het liefst in een keer uitleest en zonder afleidingen om je heen.
Geen woorden kunnen eigenlijk beschrijven hoe je dit boek moet omschrijven.
Als ik het zou moeten omschrijven dan komt het neer op
Een getuigenverslag van over de 2e wereldoorlog door de ogen van een overlevende. Met foto’s die je meenemen naar die tijd.
Kippenvel en tranentrekker in 1.

Dit boek heeft op mij een flinke indruk gemaakt en vooral de kracht en levenslessen van Wim blijven mij bij.

Zou ik dit boek aanraden?
Daar kan ik alleen maar volmondig JA op zeggen.

Meer recensies van