Jetske Holtrop 27 maart 2012
Op een instelling voor min of meer ontspoorde meisjes worden twee gruwelijke moorden gepleegd. Commissaris Joona Linna wordt er als waarnemer naartoe gestuurd. Omdat er een intern onderzoek naar hem loopt heeft hij eigenlijk geen bevoegdheden maar eigenwijs als hij is gaat hij zijn eigen gang. Iedereen denkt dat Vicky de moorden heeft gepleegd, maar is dat wel zo? Commissaris Joona ontdekt een aantal vreemde dingen die niet kloppen met wat het O.M. denkt. Niemand gelooft hem en daarom gaat hij op eigen houtje op onderzoek. Hoe zit het met de ontvoering van een klein jongetje? En wat heeft het medium, die de politie steeds belt, met deze zaak te maken?

Het boek heeft mij vanaf het begin erg geboeid. Het is zeker een aanrader en het is erg moeilijk om het boek aan de kant te leggen voordat je het uit hebt. Voor mij dan ook 4 sterren (want het geniale boek moet nog geschreven worden volgens mij, niets is perfect).

Meer recensies van Jetske Holtrop