Begin van een mooie reeks?

Johan 20 mei 2019
Doggerland is een boeiende thriller. Zeker als je bedenkt dat dit een debuut is. Misschien lastig inkomen in het begin maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door het verrassende einde. De hoofdpersonages worden erg sterk neergezet en door de sterke sfeerbeschrijvingen heb je eigenlijk helemaal niet in de gaten dat het hier om een fictief eiland gaat. Een echte Scandinavische thriller. Nog geen Nesbø, Larsson, Kepler of Olsen, maar dat kan nog komen. Ik raad het boek absoluut aan. Denk ook dat het het begin is van een mooie reeks. Daar heeft het in ieder geval genoeg potentie voor. 4 sterren is het net niet vanwege het trage begin. Maar 3.5 ster is het zeker waard.

Meer recensies van Johan