Prachtkerel verdient een prachtboek

Johan 14 maart 2017
In dit boek is Van Gobbel ontwapend eerlijk. Je leest het en weet meteen zn probleem, Ulli doet eerst en denkt daarna. En bijna altijd om een ander te helpen. Er is gebruik / misbruik gemaakt van hem door mensen die zich vrienden noemen. Dit heeft hij natuurlijk wel zelf laten gebeuren. Maar dat is weer terug te voeren op zn moeilijke jeugd. Het is nogal wat als je moeder in elkaar wordt geslagen door je eigen vader en diezelfde vader vermoord jaren later een vrouw en pleegt daarna zelfmoord.
Er valt dus genoeg te lezen in dit boek maar daarom vind ik het jammer dat er soms niet dieper op bepaalde onderwerpen wordt ingegaan. Er zijn hoofdstukken met 3 bladzijdes die er 10 hadden kunnen gebruiken. Verder is het een zeer boeiend en vermakelijk boek over een ras feyenoorder. Je moet wel een feyenoord voorkeur hebben wil je dit boek kunnen lezen.
Minpunt in dit boek zijn de aanwezige spelfouten en dubbelgedrukte worden of verkeerde woorden. Kortom de afwerking is soms minder, de bedoeling is echter prima. Eigenlijk zoals je Uli zelf kunt beschrijven dus.

Meer recensies van Johan