Inderdaad....wtf wat een einde. Maar ik ben er na een paar uur nog niet over uit of ik dit nu meesterlijk goed moet vinden of juist tegenvallend. Ik stapte in het boek als thriller maar dit is een beetje hetzelfde als met Playground van Lars Kepler. Als je verwacht dat het niet helemaal realistisch is dan ga je er veel opener in. Nu krijg je een beetje de deksel op de neus. Ik ben een Stephen King fan dus ik kan dit soort acties wel waarderen normaal gesproken. Maar dit kwam erg onverwacht. Alhoewel...met Joe Hill en Stephen King hun mening op de achterkant vh boek kon ik eigenlijk wel iets vermoeden.
Het is in ieder geval een origineel boek, met veel spanning tot letterlijk de laatste pagina. Het taalgebruik is fijn, de personages uiterst boeiend en de gehele sfeer van het boek lekker duister. Dus ik kan het onmogelijk minder dan 3 sterren geven. 5 sterren dan? Nee dat ook niet. Ik had 3 sterren gegeven en zo lang ik niet weet wat te vinden van het einde blijft het daarbij.
Ik raad het boek wel aan bij iedereen die van wat meer duistere boeken houdt. Het is te bijzonder om te negeren. Ik ga ook zeker meer lezen van deze schrijfster zodra dit uitkomt.

Reacties op: Tja wat moet ik hier nu over zeggen....

Bestel het boek bij Libris vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Libris voor 9,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Blz. voor 9,99