De erfenis van het steen

Johanna Lime 14 december 2015 Auteur
In het land van de heilige piramides, zo begint de beschrijving op de kaft. Het is een verhaal dat zindert van spanning, waarin gruweldaden worden beschreven en waar mensen te kampen hebben met gevolgen van iets dat helemaal fout is gegaan en waardoor er een vloek over het volk heerst. Vanuit verschillende gezichtspunten en personages wordt het verhaal verteld, steeds weer passend bij de persoon. Het was even wennen aan de personages en de plaatsen waar het verhaal zich afspeelt, maar dit is echt een heel knap geschreven boek. Vooral met het jongetje, Airick, heb ik meegeleefd. Ik vind het jammer dat het verhaal geen gesloten einde heeft, maar dat komt doordat het een eerste deel is. Nu ben ik nieuwsgierig naar het vervolg!

Meer recensies van Johanna Lime