De kettingen van Amarath

Johanna Lime 03 juni 2014 Auteur
Dit boek is het eerste deel van het tweeluik De kettingen van Amarath en De ring van Andor. De hoofdpersoon in het verhaal is een politieagente Cindy die ervan uitgaat dat haar familie dood is. Maar dan blijkt dat er iets heel anders gebeurt is en komt Cindy in de Territoria terecht waar een vreselijke machtsstrijd gaande is. Als de kettingen van Amarath bij elkaar komen zal het niet goed aflopen met de verschillende werelden en samen met enkele vrienden probeert ze dit te verhinderen. tegelijkertijd is ze op zoek naar waar haar zusje is gebleven, want ze wil haar bevrijden. Een heel spannend boek waarbij je je af kunt vragen wie je nu eigenlijk nog kunt vertrouwen. Ik vind het een aanrader voor iedereen die van een spannend boek houdt.

Meer recensies van Johanna Lime