Jolanda-3384 13 mei 2014
Toen ik zag dat Aasvlieg de nieuwste was in de Kay Scarpetta reeks moest ik die lezen alle boeken met haar in de hoofdrol heb ik gelezen in volgorde en ben een absolute fan. Maar dit boek, ik kom er haast niet doorheen, vraag me af of dit door de dezelfde schrijfster is geschreven omdat het in een totaal andere stijl geschreven is dan de rest. En je moet zoeken hoe en waar iedereen zit en dan ineens komt Benton weer in de picture. Dan vraag ik me af was dit van het begin af aan de bedoeling of kwam mevr. Cornwell tot de ontdekking dat het een misser was om hem dood te laten gaan en probeert ze met dit boek de boel weer "recht te zetten". Gelijk in het begin had ik al iets van waar zitten we en het blijft me moeilijk om mijn aandacht erbij te houden heel jammer!

Meer recensies van Jolanda-3384