Jos van Cann 31 december 2013 Auteur

“Ben je haar al vergeten?” De tekst van de 25ste dreigbrief die Alex ontvangt. 25 Jaar geleden is er iets gebeurt in zijn jeugd dat hem nu zijn leven en dat van zijn vrouw en dochter dreigt te ontregelen. In zijn jeugd heeft hij nagelaten bij een ongeluk in te grijpen waardoor het slachtoffer overleed. Jaarlijks krijgt hij op haar sterfdag een raadselachtige dreigbrief. Dankzij de ontmoeting met de raadselachtige Xandra, besluit hij schoon schip te maken ten einde zijn eigen leven weer op de rails te krijgen en zijn dochter te redden. Enfin, een hoop gedoe en gepraat, dus.
Feliers schrijft jeugdboeken en thrillers. Dit is de derde die in de laatste categorie valt, maar de Belgisch-Limburgse zou ze beter moeten leren scheiden want de verhaallijn, de personages en de relaties liggen in Laat me los wel heel erg voor de hand. Vrouwtjesthrillertje. Volg de raad van de titel.

(0 sterren)

Meer recensies van Jos van Cann