Joyce Remmerswaal 21 januari 2013
Het tweede boek in de serie van Lisa Jackson, wederom spelen de gebeurtenissen in de voormalige psychiatrische inrichting Our Lady of Virtues de hoofdrol in dit boek.

Na het eerste boek De zevende doodzonde had je gedacht dat het al erg genoeg was, maar het wordt nog veel gruwelijker. De spanning is om de snijden, het voelde alsof ik zelf deel van het verhaal was en de rillingen liepen me over de rug. Ik moest wel verder lezen om de weten hoe het verhaal verderging. Het boek is onmogelijk om weg te leggen na bladzijde 200, het plot is tenenkrommend spannend. De originele titel "Absolute Fear" vind ik nog beter passen als de NL titel.

Gelukkig liggen de volgende 2 delen al klaar, maar eerst even andere boeken. Ik lees de boeken uit een serie nooit direct achterelkaar.

Meer recensies van Joyce Remmerswaal