De eerste kennismaking met de schrijver Kevin Guilfoile. Dat dit boek al eerder was uitgegeven onder de naam Des Duivels heb ik helemaal gemist.

Het boek beschrijft de zoektocht van dokter Davis Moore naar de moordenaar van zijn enige dochter Anna. Dokter Moore is werkzaam als specialist op het gebied van fertilisatie = klonen. Hij gaat heel ver in de zoektocht naar de moordenaar en overschrijdt daar meerdere grenzen bij, maar voor hem is dit de enige weg om de identiteit van de moordenaar te kunnen vaststellen.

Het boek is opgebouwd in de twee delen en dit is goed, want 2 delen vertellen het verhaal, maar zijn niet met elkaar te vergelijken.

Het is een uniek boek met unieke onderwerpen voor een thriller. Een vader die tot het uiterste gaat om de moordenaar van zijn dochter te vinden. Het boek was/is zijn tijd ver vooruit door de onderwerpen, maar daardoor intrigerend en boeiend.

Ik geef het boek 4 sterren.

Meer recensies van Joyce Remmerswaal