Op is op? of gewoon even een dip?

Dazzle 14 augustus 2015
Adler-Olsen heeft met de serie Q een mooie serie neergezet. Z'n laatste boek, "de grenzeloze" is wat mij betreft geen bevestiging. Het boek komt nooit op gang, de zoektocht sleept zich voort, de humor is flauwer dan flauw en de toevalligheden en voorspelbaarheid is teveel. Is de focus weg, heeft de verfilming en de op stapel staande tv serie? te veel energie opgeslokt., of is dit de grote valkuil van het schrijven van series die bijna altijd minder worden.

Misschien zou een uitstapje naar een stand alone (ik denk aan het prachtige Alphabethuis) een goeie zijn

Zoals gezegd dat Adler olsen kan schrijven staat buiten kijf, de serie Q haalde tot zover een goed niveau, Dit is echter naar mijn mening een miskleun

Meer recensies van Dazzle