Onenight stand of is er meer aan de hand?

Juanita 04 april 2019
20 jaar geleden beging Paul een misstap, hij bedroog zijn zwangere vrouw met Lieve, een mooie rosharige vrouw. Hij gaf haar verkeerde gegevens zodat zijn misstap zeker nooit aan de oren van zijn vrouw zou kunnen komen en daarmee was voor hem de kous af.
Maar wanneer er op zijn werk een nieuw personeelslid gezocht wordt, staat hij oog in oog met Linda Breevoort, een mooie roodharige vrouw. Kan dit toeval zijn of is er meer aan de hand?

Wat een boek!! Superspannend tot de laatste blz. Af en toe een beetje gruwelijk, zelfs zo erg dat mijn maag af en toe een beetje raar voelde en je de pijn bijna zelf kon ervaren, maar dit heeft mij totaal niet gestoord.
Doordat het verhaal niet heel lang is en de spanning voortdurend opgebouwd wordt heb je dit boek in een recordtempo uit.
Dit was mijn eerste kennismaking met Edward Hendriks, maar zal zeker de laatste niet zijn. Top boek!!

Meer recensies van Juanita