Meeslepend en leerzaam!

Vampierprinses was een heel leuk verhaal. Ik leefde echt mee met Inez en wilde heel graag dat het uiteindelijk goed zou aflopen. Soms waren zinnen overbodig, maar de schrijfstijl was heel fijn om te lezen. Tamara Arts heeft er voor gezorgd dat je meeleeft met Inez en haar avonturen soort van zelf ook meemaakt. Ik leerde ook nieuwe dingen bij over vampiers, want mijn kennis daar over was summier.

Wil jij een boek lezen waarbij je je jezelf helemaal in een andere wereld kan verliezen, dan is Vampierprinses echt iets voor jou. Door dit verhaal, zou ik ook wel andere boeken over vampiers willen lezen. En als er een deel 2 komt, wil ik die zeker ook lezen. Bedankt dat ik het mocht lezen, Tamara! 3 sterren.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars