Gruwelijk spannend!

Ik werd meteen gegrepen door de eerste zin in het boek: “de jongens wachten op de onthoofding”. Meedogenloos is zo’n boek dat waarbij je gelukkig niet 10 hoofdstukken hoeft te wachten op spanning. Aan het einde van hoofdstuk 3 begint de spanning al hoog op te lopen als Gwendolyn er achter komt dat hij vader is ontvoerd. Gwen krijgt onder andere hulp van de buren en vertrekt naar Parijs. Hier begint haar avontuur in Europa.

Houd jij van spionnen(werk), FBI, CIA, eigenwijze vrouwen met pit en maffia verhalen? Dan is dit boek zeker wat voor jou! Ook als je niet geïnteresseerd bent in deze onderwerpen, kan dit zeker een boek zijn voor jou. Een voorkeur voor boeken met spanning is wel een pré.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars