Purrr-tastisch

Juul 14 juni 2019
Ik ben een poezenmens. Ik heb er thuis 3 rondlopen. En ik kan mij geen leven zonder mijn purrr-vriendjes voorstellen. Het spreekt dan ook voor zich dat ik dit boekje wilde lezen.

Het staat vol met serieuze en minder serieuze statements. Denk hierbij aan bv Het is nooit persoonlijk, Vertrouw nooit een man die niet van katten houdt, Wees trots op je prestaties, hoe klein ook. Deze uitspraken zijn allemaal geïllustreerd met eenvoudige, maar leuke en duidelijke kattentekeningen. Tekeningen die minimaal een glimlach op je gezicht toveren, en je soms zelfs laat lachen.

Voor het personeel van katten zijn de getekende situaties zeer herkenbaar.

Het is een geinig boekje dat je gerust cadeau kunt doen aan een kattenliefhebber. Het zal zeker in goede aarde vallen. Mijn oordeel: GOED

Meer recensies van Juul