Fijn leesvoer!

kallies.01@gmail.com 18 augustus 2015
Precies zoals ik zeg: het is fijn leesvoer. Ik lees voor mijn plezier en persoonlijk geef ik nooit zoveel om de hoofdpersonen. Een beetje diepgang, oke maar ik houd niet van boeken met hoofdpersonen die psychisch helemaal op zijn. Die ontzettend ongelukkig zijn. Geef mij maar een moord en een oplossing. Ik ben van de wie-deed-het met een vleugje waarom-deed-hij-het. Dit boek was voor mij dan ook ideaal. Een echte zoek-de-moordernaar en door het profileraspect een beetje waarom-deed-hij-het.
Van mij mag de hoofdpersoon zich verder ontwikkelen, ben ook benieuwd naar zijn jongere jaren. Dat dit nog niet is gebeurd geeft voor mij hoop in de toekomst. Ruimte genoeg voor nog een heleboel delen! Ik heb in ieder geval weer een schrijver gevonden met een hoofdpersoon die ik wil volgen....... Niet omdat het geweldig is maar gewoon omdat het goed is! Ik heb plezier beleefd met dit boek!

Meer recensies van kallies.01@gmail.com