Zeer verrassend einde!

Karin Driesens 18 juli 2018
Gracie heeft het goed voor elkaar, ze heeft alles en leidt een perfect leven. Dan raakt ze bevriend met Juliet, een vrouw die heel wat minder geluk in het leven heeft gehad. Waarom zijn ze bevriend geraakt?
In de loop van het boek kreeg ik langzamerhand het idee dat alles nogal ver gezocht was, en dat de schrijfster niet goed wist, hoe ze het verhaal moest laten lopen, maar niets is minder waar! Als je tijdens het plot erachter komt dat je gewoon de hele tijd op het verkeerde been bent gezet, en dat duidelijk wordt hoe een en ander in elkaar zit, besef je dat de schrijfster van dit boek drommels goed wist waar ze met haar verhaallijn heen wilde. Het plot zit ingenieus in elkaar, de schrijfstijl is heel prettig, wat mij betreft is dit boek een absolute aanrader!

Meer recensies van Karin Driesens