Ontroerend goed boek.

Karin 12 oktober 2016
Ashley Royer maakt met dit verhaal dat als eerst in boekvorm is verschenen een goede indruk.
Ze is een Wattpad schijfster en dus veel belovend.

Ik kan je niet vergeten is een titel die eigenlijk al meteen verraad welke kant het boek op gaat.
De hoofdzaak is rouw en verdriet. In het boek sta je aan de zijde van Levi en beleef je zijn gevoelens tot in detail mee.

Toen ik de cover zag en de flaptekst had geleze was ik erg enthousiast.
Het boek is ontzettend meeslepend en herkenbaar.
Levi verliest zijn vriendin door een ongeluk en neemt daardoor een drastisch besluit door niet meer te spreken.
Als hij een ander meisje ontmoet (delilah) veranderd het verhaal langzaam.
Af en toe zit er even een slikmomentje in het verhaal. Zelf werd ik er op een bepaalde manier erg door geraakt en daardoor is het voor mij echt een aanrader.

Wat ik wel miste is dat je naast Levi de andere personages, zoals Delilah niet echt leert kennen. Eigenlijk kom je vrij weinig te weten over haar.
Graag had ik daar wat meer diepgang in gezien.

Persoonlijk vind ik het een mooi, meeslepend boek en een echte aanrader in de young adult catagorie.
Vanaf het begin zit je meteen in het verhaal en word je tot aan het eind meegesleurd in de verschillende emoties. Een boek dat je niet makkelijk weg kan leggen.
Sommige gevoelens zijn erg herkenbaar en het boek leert je dat dit er mag zijn.

Voor mij 4 sterren!

Meer recensies van Karin