Mijn nieuwe favoriete schrijver!

Katia hostyn 23 januari 2018
Wat een geweldig boek is dit!
Het eerste wat opvalt is de prachtige kaft, die wekt je interesse waardoor je dit boek zeker wil gaan lezen.
Eenmaal begonnen kan je het maar moeilijk nog aan de kant leggen. Je wordt meegezogen in het verhaal die van begin af aan spannend is en steeds verder wordt opgebouwd.
Erica Foster is een boeiend persoon die zich door niemand de les laat spellen of zich laat tegen houden haar werk te doen. Ze vertrouwt op haar intuïtie om zo de moordenaar te kunnen vinden.
Dit verhaal wordt met zoveel details vertelt, dat je je volledig kan inleven in het hoofdpersonage en al vooruit denkt over wie de moordenaar kan zijn.
Ik ben fan van deze schrijver en kijk al uit naar het vervolg op dit boek die hopelijk niet te lang op zich laat wachten!

Meer recensies van Katia hostyn