gewoon genieten

Katja 27 oktober 2017
Dit is een heerlijke feelgood roman die deze benaming meer dan waard is!!
Het verhaal speelt zich af in New York waar Paige, samen met haar twee beste vriendinnen (Frankie en Eva), het helemaal wilt maken met haar eigen evenementenbureau. De zaken gaan niet zo goed en Paige wordt gedwongen tot iets waar ze absoluut wou vermijden, namelijk, hulp vragen aan Jake, de beste vriend van haar broer op wie ze smoorverliefd is...
Wat er verder gebeurd in het boek, laat ik jullie liever zelf ontdekken. Het boek is te goed om niet te lezen!

Je leest dit boek met een lach en een traan. Het verhaal is heel realistisch, de verschillende personages hebben heel uitgesproken karakters wat het alleen nog beter maakt.
Sarah Morgan heeft een vlotte pen waardoor ze je in het verhaal trekt, zodat je niets anders kan dan het uit te lezen.
Het enige minpuntje (als je dat al een minpuntje kan noemen) voor mij was dat sommige hoofdstukken iets te lang waren. Ik ben iemand die overdag graag eventjes een hoofdstukje (van max 10 bladzijden) tussendoor leest.

Ik geef dit boek 4,5 dikverdiende sterren

Meer recensies van Katja