Recensie Hebban Jeugdliteratuur Club

Katy 13 juni 2018 Hebban Recensent
Die peer is voor mij is een heerlijk prentenboek. Het is grappig en tegelijkertijd best leerrijk. De aandacht is vooral gevestigd op de olifanten, terwijl de muizen stilletjes hun gang gaan. De humor is eenvoudig en toch creatief. Zo is er een olifant die een blad en een stel lianen gebruikt om zich met een parachute naar de peren te katapulteren. Een andere olifant probeert ontzettend hard om in de boom te klimmen en aan de andere kant steken de muizen hem rustig voorbij. Er is behoorlijk wat te zien op elke pagina.
...

Lees de rest van de recensie van de Hebban Jeugdliteratuur Club over Geheime Kracht op onze spot:

Meer recensies van Katy