Kleine broertjes flessen geesten en problemen

Kelcey de Haay 16 juni 2017
Als Lilly en flessen geesten oproept Is Leon haar te snel af Hij wordt de meester van de flessen geest maar kleine broertjes en flessen geeft en dat geeft problemen. Net als alle andere verhalen van Heksje Lilly was dit weer een heel grappig en makkelijk verhaal ook deze had ik weer in een middag uit maar wat heb ik er om moeten lachen mama keek mij soms een beetje gek aan en dan vroeg Ze waar moet je om lachen dan zei ik over een geest dat snapte zij dan weer niet hahaha. Maar als je zelf het boek niet leest dan moet je daar ook maar niks om vragen dan moet je hem zelf maar lezen hoor. Lekker puh mama Willen jullie weten of het goed is gekomen met al deze problemen een klein broertje en een flessen geest dat moeten jullie ook het boek zelf maar deze ook voor jullie lekker puh.

Meer recensies van Kelcey de Haay