Schaken met of zonder hulp

Kelcey de Haay 16 juni 2017
Oh wat hebben wij moeite moeten doen voor dit boek Ik wilde hem zo graag lezen. Ik had de serie al gezien Ik had al een schaakspel gehad maar het boek had onze bieb steeds maar niet Ik denk wel bijna 20 weken heb ik zit te wachten op mijn reservering eindelijk kwam er via een mevrouw van zwemles een boek uit Dordrecht reservering geannuleerd en toch kwam 2 weken later alsnog een boek in onze bieb maar deze keer uit de houten Waar ligt dat nou weer Ik heb snel een van de twee teruggebracht en wij gaan lezen.

Het boek was wel een klein beetje moeilijker om te lezen dan dat ik gewend was maar omdat ik Schakel gewoon heel leuk vond en die serie ook al heb ik toch de hele boek uit kunnen lezen Ik weet nu denk ik nog meer van schaken en nog meer van de koningin​ en de Koning.De koning denkt​ dat het een oorlog spel is maar ik weet dat het gewoon een spelletje is en niks met oorlog te maken heeft. oorlog vind ik helemaal niet leuk en schaken wel. Ik hoop dat we dit jaar weer een schaakwedstrijd mogen doen op school de borden hebben we al vroeger deden ze dat ook maar toen zat ik nog niet op school en toen kon ik natuurlijk ook nog niet Schaken want toen was ik nog te klein. Als je van schaken houdt en van lezen houdt moet je zeker dit boek eens gaan lezen. En ik kan een klein beetje schaken nog lang niet zo goed als Sara. Maar ik heb dan ook geen Koningin die mij erbij helpt.

Meer recensies van Kelcey de Haay