Piraten nog aan toe en een papegaai erbij

Kelcey de Haay 20 juni 2017
Ik hoop dat de tab van Tess mij kan verstaan want ik slis een beetje mijn tand is er uit gegaan en nu slis ik want er zit een gat aan de voorkant.Wist je dat een wiebeltand irritant is. Brammetje Baas zegt dat ook en volgens mij Jochem Myjer op maar dat weet ik niet dat moet ik een keertje vragen.

Ik had dit boek in ongeveer een dag uit. Lilly was in de regen maar Ze was de sleutel vergeten. Leon was in bad dus hij kon de deur niet opendoen daarom vroeg ze aan de buurvrouw of ze een sleutel mocht lenen want alleen zij had de reservesleutel van haar voordeur. Lilly ging ook in bad want dat was lekker warm en zij was koud van de regen. Omdat Leon piraatje speelde in bad Kwam Lilly op het idee om te gaan toveren.Lilly toverde toen per ongeluk een piraten papegaai. De Piraten papegaai ging in gevecht met Leon en de papegaai griep ten aanval!!!!!! Dat is grappig want deel 5 van piratenschool heet ten aanval. Deze serie heb ik eigenlijk nog niet eens helemaal uit Volgens mij was ik bij Deel 8 dan moet ik die maar is uit gaan lezen want ik heb wel alle boeken van die serie. Maar nu eerst weer verder over Heksje Lilly wil jij weten hoe deze verder gaat lees het dan zelf maar Lekker puh

Meer recensies van Kelcey de Haay