Geheime knipogen

Kelcey de Haay 16 juni 2017
Of dit deel deel 17 is weet het eigenlijk niet wel weet ik dat het weer over Dolfje Weerwolfje gaat en zijn familie en ik weet ook dat dit weer een heel leuke avontuur was vooral een verrassend avontuur voor Dolfje rest van de familie een paar geheimpjes voor hem. Dolfje gaat met Timmie vader moeder en opa weerwolf op vakantie met de auto. In de auto is niet veel plek meer alleen de tassen past er nog een. Verder niets. Daarom kon zijn vriendinnetje Noura niet mee en ook Leo kan niet mee. Oh wat mist hij hun. En wat is hij nieuwsgierig naar al die geheimpjes die Timmy vader moeder en opa weerwolf voor hem hebben. Ze blijven steeds maar knipogen naar elkaar. En hij weet van niets was ook niet eerlijk. Ik weet nu de geheimpjes wel wil je ze ook weten lees dan het boek lekker zelf.

Meer recensies van Kelcey de Haay