De boomhut die omgehakt wordt.

Kelcey de Haay 16 juni 2017
Ik ben al heel lang niet op hebban geweest. En het lijkt erop dat ik niets meer tussendoor gelezen heb maar eigenlijk heb ik juist heel veel boeken tussendoor gelezen. Daarom nu een heleboel korte recensies van mij. Ik begin met weerwolvenbos omdat ik die denk ik het langst geleden gelezen heb.

Weerwolvenbos is het vierde deel van de reeks van Dolfje Weerwolfje ook in dit deel beleeft of je heel veel avonturen zo komen er twee onbekende mensen in het weerwolvenbos deze mensen willen de boomhut van opa weerwolf omhakken maar dit laat of je natuurlijk niet gebeuren. Samen met zijn vrienden maakt hij een groep om te zorgen dat de mannen weggaan. Doe je weten of dit lukt en hoe het verder gaat lees dan zelf dit boek.

Meer recensies van Kelcey de Haay